حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد


 

عاقبت یک روز .. از باغِ خیالاتِ دلهامان .. میوه می چینیم ..

می شود .. آری ..  حتم دارم که می شود یک روز  ..

می شود یک روز .. همان شویم که می خواهیم ..

می شود .. آری .. حتم دارم که می شود یک روز ..

و من .. بیقرارِ دیدنِ آن روز ..

تا همیشه .. در صبر و تلاش .. خواهم ماند ..

حتی ..

حتی اگر که .. دیدنِ آن روز .. به چشمِ دلِ همه ..  محال باشد ..

من هیچ محالی را .. نا ممکن نمی دانم ..

چون که دلم .. عادت نکرده به ایستائی ..

چون که دلم .. عاشقِ پوییدنِ راهَ شده است ..

راه هر چه که  سخت باشد ..

راه هر چه که نا هموار ..

حتم دارم که یک روز ..

می رسم به آشیانِ رویاها ..

و من ..

بی امید .. یک لحظه هم سر نخواهم کرد ..

تو هم .. بی امید .. مباش .. هرگز ..

توئی .. که رهگذرِ دلم هستی ..

تا نفس در سینه ات داری ..

در صبر باش و در تلاش ..

که  صبر و تلاش ..

همانا .. معنایِ زندگیست ..

و .. زندگی زیباست ..

 با همه یِ نا زیبایی هایی که در دلش دارد ..

زندگی یک معجزه یِ خواستنیست ..

بیا تا که تا همیشه بخواهیم این اعجازِ قشنگ ..

و نیفتیم زِ تلاش ..

و نگردیم نومید ..

 و بسازیم با جزر و مدِ دریایِ طوفانیِ آن ..

تا که سالم .. زِ طوفانِ بلا .. جانِ خود را ببریم ..

 برسانیم به آنجا که پُر از لبخند است ..

برسانیم به آنجا که دلِ نازکمان .. تا ابد .. خرسند است ..

و در آن مأمنِ امنِ زیبایِ قشنگ .. نازِ دلهایِ قشنگ را بخریم ..

وَ .. زِ هر چه که خسته می سازد ..  روحِ لطیفِ ما را .. تا همیشه برهیم ..

 

 

از جمله های عاشقانه ی تصادفی :

( شکسپیر میگه کسی رو که دوست داری هر چندوقت یک باربهش یادآوری کن تا فراموش نکنه قلبی براش می تپه .......واین یک یادآوریست..)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد