حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد



روزِ دیگریست .. و من .. ایستاده ام در ابتدایِ شروعِ آن


گویی که دروازه هایِ شهرِ دیگری به رویِ خود گشوده ام

امروز می خواهم .. هم قدم .. با قدمهایِ دلم شوم

امروزم را ( دِلانه ) می خواهم

( دِلانه ) چیست ؟؟

( دِلانه ) امروزیست که من با دلم یکی هستیم

( دِلانه ) امروزیست که من یکسره می خندم

( دِلانه ) امروزیست که در به رویِ غصه می بندم

حتما امروز روزِ بهتریست

..........

love you

خسته بر راهت رسیدم جام عشق راسرکشیدم

در کمان ابروانت

عشق را من جمله دیدم

درتمام عاشقان من جز تو معشوقی ندیدم

درپس آن خنده هایت

نور دیدم فهم دیدم

در نگاه گل فشانت طعم دنیا را چشیدم

و انگه آن چشمان ندیدم

زندگی را تیره دیدم

گر خم ابرو بدیدم دل ازین دنیا بریدم

من در آن رخسار زیبا

از لبانت بوسه چیدم

من در این دنیا برایت چه ستم هایی کشیدم.......

....


من یاد گرفته ام ..

که فراموش کنم هر چه که به گریه می اندازد دل و نگاهم را

یاد گرفته ام ..

که بگذرم از کنارِ اشک ..

و قوی سازم دل را ..

می دانم که ..

هیچ طوفانی .. تا ابد نخواهد ماند ...

منکرِ غم .. نخواهم شد

اما .. با لبخند قهر نخواهم کرد

و می دانم که زندگی .. معجونیست از همه چیز

این من هستم که باید خود را تطبیق دهم با آن

خدایا .. کنارم باش

تا در کنار تو .. احساسِ قدرت کند دلم