حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

....


در خاطری که  تویی دیگران فراموشند ،بگذار در گوشت بگویم
میــخواهــمــــت

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست

                  اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد. "دکتر شریعتی"




زندگی رانخواهیم فهمید اگر ....

 عزیزی رابرای همیشه ترک کنیم  ...

فقط به این خاطرکه ...

دریک لحظه خطایی ازاوسرزدوحرکت اشتباهی انجام داد.



زندگی را هرگزنخواهیم فهمید اگر....

دست ازتلاش وکوشش برداریم  ...

فقط به این دلیل که  ...

یکبار درزندگی تلاشمان  بی نتیجه ماند.

 

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ...

 به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای ...

 مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که ...

هیچ دلیلی برای تمام شدن آن نمی دیدی ..

 

 با زندگی قهر نکن!!
دنیا منت هیچ کس را نمیکشد.....



اجازه ی رفتن نداری نه !

باید بمونی ... باید بسازی ...

گاهی برای زندگیٍ خوب

باید برنجی ... باید ببازی

 

"آرامــش" هنرِ نپرداختن به انبوه مسائلیست،

که حل کردنش سهم خداست...

لحظه هایت لبریزِ آرامش ...

 

در انتهای شب، نگرانی هایت را به خدا بسپار؛

و آسوده بخواب، که خدا بیدار است؛

و به یاد داشته باش که ؛ سختی ها،

محبت های الهی اند ؛ زیرا که انسان،

پشت درهای بسته ؛ به فکر ساختن کلید می افتد. ...!

 

ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺗﻮﺳﺖ ﺑﻪ ﺗﻮ
 

ﺑﺪﻫﺪ ، ﻧﻪ ﺁﻧچه ﮐﻪ ﺍﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﯼ ﺯﯾﺮﺍ ﮔﺎﻫﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﺎﯼ

 

ﺗﻮ ﮐﻮﭼکند  ﻭ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﺗﻮ ﺑﺴﯿﺎﺭ . . .

امشب به خوابِ دلم بیا ..


امشب به خوابِ دلم بیا ..

می خواهم در خواب .. لبخندی بزنم ..

می خواهم با دیدنِ دلت در خواب ..

بر لحظه لحظه یِ شبِ  دلم .. رنگِ قشنگتری  بزنم ..

امشب که .. بیقرارِ تواَم .. بیا کنارِ دلم ..

امشب که .. بیقرارِ تواَم ..  قرارم باش ..

در دلِ شبِ ساکتِ افکارم ..

بیا .. و .. صدایِ شاد ..  و خوش نوایم باش .

نگو که .. من آن شتری هستم که در خوابم ..

خوابِ پنبه دانه می بینیم ..

به من نخند و نگو که من خوابم ..

بگذار بمانم با خود .. و .. با خیالاتِ شیرینم ..

نسیم می نوازد دلی را که نوازش بلد است

 

پرنده ها عاشقِ آسمانِ آبیِ بی انتهایی هستند که در آن اوجِ بودنِ خود را نظاره می کنند

برایِ پرنده هایِ دلِ لطیفِ اطرافیانِ خود .. بیا تا همیشه آسمان باشیم