حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد



به سلامتی دلم ...
که برای کسی دل تنگ شده...
که حتی ...
روحش هم از این دلتنگیم ...
خبـــــــــــــر نداره....

ببار .. در کنارِ بارشِ دلِ من .. تا که با هم سبک کنیم ابرَکِ دلم

    

چیستی تو ای آسمانِ ابریِ تیره ؟

که  .. از لمسِ قطره هایِ زلالِ تو  ..

به لمسِ احساسِ قلبِ خویش می رسد دلم ..

و از .. صدایِ غرشِ ابرهایِ سرکشت ..

لبریز از حسِ فریاد می شود دلم ..

فریادی در خفا ..

فریادی از عمقِ وجود ..

فریادی لبریز از ناگفته هایِ خویش ..

ناگفته هایی که .. باران می شوند ..

 و می بارند .. بر گونه هایِ دل ..

ببین آسمان ..

ببین که چقدر .. با تو و دلت شادم ..

تو می باری بر من .. و .. من  .. می بارم در دلِ خود ..

اینگونه سبک می کنیم هر دو .. ابرِ نگاهمان ..

اینگونه می شود .. یکی .. راهِ هر دومان ..

اینگونه می خندد دلم با تو ..

اینگونه نگاه می کنم  در کنارِ تو .. از اوجِ آسمان ..

به نیک و بد و زشت و زیبایِ مردمان ..

اینگونه .. حقیر می شوند .. همه غصه هایمان ..

پس ببار .. در  کنارِ بارشِ دلم  ..

 تا بمانند همه قطره هایِ زلال و شاد .. تا همیشه .. در کنارمان ..