حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

این منم


این منم ...

زنی در آستانه ی احساسی که به هیچ سرانجامی هم نمی رسد

و .. من .. زنده ام با این  حسِ خویش ...

این منم ...

 زنی با یک دنیا آرزو ... آرزوهایی که به پایان نمی رسند

این منم ...

زنی با یک دنیا خاطره ... خاطراتی که جز با پیری یا که مرگ به آخر نمی رسند

آری این منم ...

 که تکرار می شوم در میانِ زندگی ..

هر روز تکرار می شوم .. در میانِ  ثانیه ها ..

و در هر نفسم .. تکرار می کنم عاشقانه هایِ تو را

از این تکرار .. قلبم می لرزد

از این تکرار .. روحم می تازد

از این تکرار .. زندگی را .. زندگی می کنم هر روز

از این تکرار .. دل را .. عشق را .. نفس می کشم هر روز

از این تکرار .. من به اوجِ حسی میرسم به نامِ ( بودن )

من ..........

هستم .........

و من ....

در میان ثانیه هایی که هرگز تکرار نمی شوند .. تو را تکرار می کنم مدام

و از تکرارِ تو در لحظه های خویش غرقِ لذت می شود دلم

بمان در ثانیه هایِ من

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد