حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

....


عــــــزیـــــز دلــــــــــم..


چــه تفـــاوتـے مــے کنــــد کـــه آنســوے دنیــــا باشـــیم..


یـــا فقــــط چنــــد کـــوچـــه آن طـــرف تــــر..


پــــاے عـــ♥ــــشق کــه در میـــان باشــــــد..


دلـــ♥ـــتنگـــے..!


دمــــــار آدم را در مـــے آورد.!



یــــــکـــــ شــــــب هــــــواے گـــریـــــه

یـــــکــــ شــــــب هـــــــواے فــــریــــاد

امشــــــــــبـــــــ

دلـــــ♥ـــم هــــــــواے تــــ♥ـــو کــــــرده

من بدون تو


من بدون تو .... بی اعتبارترین زن زمین خواهم بود

راضی به بی تو بودن نمی شود دلم

بدون قلب مهربان تو ... تنهاترین دلم

و بی نگاه تو ... سردترین نگاه

دل بدونِ تو ... خاموش و ساکت است

روزم بی صدایِ تو ... شب نمی شود

تو .. همان دستی هستی

که تکان می دهد آبهایِ راکدِ دلم

بی موجِ دستِ  تو

دلم .... نو نمی شود

هرگز نخواستم دلت را مالِ خود کنم

اما ... بی دلت ... روزگارم  سر نمی شود

بستم چشمِ خود به رویِ هر چه دلگیر است

با نگاهی به غیر از نگاهِ دل ...

 هیچ دری ...در هیچ کجا باز نمی شود ...

با من و دلم بمان ... تا حس بودنم رقم خورد ...

حالِ دل خراب است و بی وجودِ تو ...

هرگز  این دلم ... درمان نمی شود