حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

ترس


پشتِ تمامِ خبر‌های بد، یک خوش خبری پنهان است.

همیشه با من می‌گفت: دنیا همان قدر که زشت است، زیباست.

خیلی جالبه یه مدتی خواستگار پیدا نمیشه و هوا کاملا صاف ِ بعد٬ از دیروز تا امروز خواستگار پشت خواستگار !!  واقعا سخته واسه زندگی تصمیم بگیرم ! و مث همیشه جوابم منفی بود و هست ! مامانم ناراحت ِ از اینکه چرا من بدون دلیل اونا رو رد میکنم و واقعا خودم نمیدونم چرا حتی یک دقیقه بهشون وقت نمیزارم و درموردشون فکر نمیکنم ! و دلیل قانع کننده پیدا کنم برای رد خواستگارا ! نمیدونم میخوام با خودم چیکار کنم ! تکلیفم با خودم مشخص نیست ! همه چی رو مسخره میگیرم و الکی خوشــم ! سخت گیر نیستم ولی تو وجودم یه حس بدی هست بنام تــرس !


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد