حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

بیشتر دوستت دارم باران .. وقتی به دلداریِ دلِ زمین می آیی .. وقتی که من در کنارِ قطره قطره یِ دلِ تو


باران ؟ 

میدانی که چقدر مهربان هستی؟

آنقدر مهربانی که ..

وقتی آسمان همه خشمش را با رعد و برقهایِ مهیب  فریاد میکند ..

به دلداریِ زمین می آیی ..

بی سبب نیست که (ابر) ... چنین عاشقِ توست ..

و یا اینکه زمین ... اینقدر واله یِ توست ..

تو مهربانی باران ..

تو مهربانی و دلِ من هم ... چون ابر ...

تا همیشه  دلبسته یِ قطره قطره یِ توست ...

قطره هایی که لبریز میکند مرا از حسی نرم و سبک ...

درست حسی که به ابر ..بعدِ بارش میدی ...

دوستت دارم باران ... آخر تو .. همیشه به دادِ دلِ من می آیی ...

دوستت دارم باران و تو بدان ..تا که هستم و آسمانی برایم هست ...

در دلم تو عاشقانه میپایی ..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد