حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

خوبِ من .. برای دلم .. تو تا همیشه بَس هستی .. و آغوشت امن ترین


           

 

همه در تکاپویِ هفت سینَند

و من در هزار تویِ افکارم

به دنبالِ یک نورم

نوری که مرا بیرون کشاند از همه تاریکی

نوری که پیدا کند مرا

تا که من لحظه ای گُم نکنم .. امیدم را

همه در تکاپویِ هفت سینَند

و من .. در هزار تویِ افکارم

به دنبالِ یک دست می گردم

دستی که می گیرد

دستِ دلِ غمدیده

دستی که مهربانترین دست است

دستِ یک دوستِ خووووووبِ خوووووووبِ خوووووووب ..

من .... هفت سین نمی خواهم ..

من ... فقط یک دست .. می خواهم ..

دستی که بگیرد دستِ دلم ..

دستی که بگیرمش و بریزم به سر تا پایِ صاحبش ..

 تمامیِ آرامشِ وجودم را ..

یک دست برای من .. بس است ..

تا که عید شود .. همه دنیام ..

 

از جملات عاشقانه ی تصادفی :

( عاشق هر که هستید ، با وفاداری به او عشق بورزید.)

از جملات تصادفی :

(عاشق که شدید .. دیگر لازم نیست کسی از شما بخواهد که وفادار باشید .. یکی از خواصِ عشق

وفاداریست .. همه یِ دنیا را هم به تو بدهند با .. عشقت معاوضه نخواهی کرد .. چون تمامی وجودت

لبریز از حسِ قشنگِ اوست )

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد