حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

پروردگارا تو را سپاس میگویم برای اینکه مرا میبینی، صدایم را میشنوی...

خدای من سپاس تو را برای اینکه خدای من تویی، تویی تنها معبودم

خدای من سپاس تو را که میدانی آنچه در دلم نهان است و مرا میفهمی و آنچیزی پیش رویم قرار

میدهی که برایم بهتر است

خدایم تو را سپاس، بابت اینهمه مهر، بابت اینهمه خوبی که ارزانی ام داشتی

خدایم منم آن بنده همیشه بی وفایت و تویی آن خدای تا ابد، تا همیشه بزرگوارم

خدایم خدایم... تو را میخوانم از عمق جانم پروردگارم روح و جانم پروردگار وجود خودم من از

ازل تا بی نهایت بوده ام و خواهم بود و خوب میدانم همیشه رهم تویی، دستگیرم تویی در هیچ

زمانی بی خودت، رهایم مکن

ای همه آنچه دارم از تو، مباد مرا که دمی بی تو نفس کشم مباد مرا که بی تو باشم

تو را از عمق جانم میخوانم تو را از عمق جانم سپاس میگویم

مرا آگاهی بخش

بصیرتی ارزانی ام دار تا با آن وجود پاکت را دریابم..
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد