حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

.............

 

امروزِ دلِ من  آرام است ......

کاش هیچ اتفاقی بر هم نزند آرامشِ مرا .....

کاش دنیا با من مهربان باشد ....

و من .. در خیالاتِ سپیدم .. به بیکرانِ آبی برسم ..

آنجا که وسعتش .. نگاهم را عمیقتر می کند ..

آنجا که آرام است و رام ..

کاش .. در خیالاتِ سپیدم .. به آسمانها برسم ..

از آن بالا .. حتم دارم که زندگی قشنگتر است ..

از آن بالا .. بزرگترین ها هم ذره اند ..

و من با بالِ خیالِ خود  .. تیزپروازترین پرنده خواهم بود ..

وقتی همه چیز زیرِ بالهایِ تو باشد ..

مسلط و قوی .. همچو عقابی هستی ..

که عشقش .. پریدن است ..

امروز .. من در آسمانِ دلم .. رها خواهم شد ..

امروز .. محوِ شنیدنِ تنها یک صدا خواهم شد ..

صدایی از درونِ خودم .. که به من می گوید ..

فرشته ......

لذت ببر از لحظه های خود ...

 هیچ لحظه ای بر نمی گردد ...

نفسهایِ دلت را عمیق تر بکش ..

تا پُر کنی مشامِ جانت را از عطر و بویِ زندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد