حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

( ......... )

 

هستی ..

یک جا ..

خیلی دور ..

زیااااد نزدیک ..

با صبر و غروری بی نظیر و رویائی ..

هستی ..

یک جا ..

خیلی دور ..

زیاااااد نزدیک ..

همان گونه که دوست دارم .. آرام و دلپذیر ..

هستی ..

یک جا ..

خیلی دوور ..

زیااااد نزدیک ..

که نفسهایِ عاشقانه می کشی ..

تصنیف هایِ عاشقانه می خوانی ..

که مرا .. کُنجِ آن خلوتِ تنهائیِ خود .. جانِ دلت می نامی ..

هستی ..

خیلی دور ..

زیااااااد نزدیک ...

جایی به زیرِ پوستِ من ..

جایی که دستِ هیچکس به تو نمی رسد ..

و من .. چه خوشبختم ..

خدایا نگیر این خوشبختیِ دلم از من ..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد