حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

شب به خیر دنیا .. آرام بمان تا صُب .. فقط همین یک شب .. به من ..

 

مرا در سر .. خیالِ ستاره ایست ..

 که تا خودِ صبح .. می درخشد .. در نگاهِ گیرایِ آسمان  ...

ستاره ای که من آن را .. ( بَختِ قشنگ ) صدا می زنم ..

می خواهم .. با خیالِ این ستاره یِ زیبا ..

دل به برکه یِ  زیبایِ شبِ امشبم .. بزنم ..

مرا در سر .. بالِ امیدیست ..

بالی که کمک می کند به پایِ در .. بَندَم ..

همان بالِ پروازی .. که با وجودِ حسِ قشنگِ آن ..

من تا همیشه .. به رویِ  همه .. درهایِ بسته می خندم ..

 

من .. شب .. خیالِ ستاره و برکه ی امید

من .. بال ....  و .. هزاران هزار آرزویِ سپید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد