حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

ترکم نکن .. ای یاد دلنشین .. بگذار .. با یادِ قشنگِ تو .. سازی ب

                                          

 

در عمقِ  شبِ  ساکتِ سرد ..

زیرِ بارشِ ممتدِ درد ..  

می چسبم با دو دستِ خیالِ خویش ..

به چَنگِ حزینِ دلم ..

می بندم .. دو چشمِ خسته را ..

و .. می نوازم تار به تارِ دلم .. را ..

آرام .. آراااام ..

و .. نرم نرم .. زمزمه می کنم ..

نامِ تو را .. به زیرِ لب ..

و با احساسِ دستِ گرمِ تو .. بر روی شانه ام ..

ترکِ همه .. سختی .. و .. یا که سردی می کنم ..

گوش کن .. به نوایِ دلم .. ای یادِ قشنگ ..

گوش کن که چگونه .. با چنگِ حزینِ خویش  ..

می نوازد برای تو و دلت .. هر چه نغمه یِ شاد ..

و به یادِ لبخندِ دلنشینِ تو .. مدااااام .. لبخند به لب دارد ..

گوش کن به نغمه هایِ شادِ دلم .. در دلِ سکوتِ شب ..

گوش کن ..

کمی بمان ..

و ..

چون همیشه ..

برو ..

من .. از تو ..

جُز این  ..

هیچ چیزِ دگر .. نمی خواهم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد