حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

از این بالا .. همه ریزند .. و دلم .. می ترسد از این همه فاصله

 

همیشه می ترسیده دلم از ارتفاع ..

بیا .. بنشین کنارِ دلم ..

وقتی که اوج می گیرد در آسمانِ خیالاتِ خویش ..

بیا .. بنشین و به من بگو :

که : ( نترس )

من تا همیشه هم پروازِ خیالاتِ تواَم

بیا .. بنشین و بگو :

که تو هم ..

مثلِ من .. همیشه می ترسیدی از ارتفاع ..

بیا .. تا .. با هم ..

در کنار هم .. نترسیم .. از اوج ..

نترسیم از نگاه کردن .. از بامِ آسمان

نترسیم از نگاه کردن به زمین و زمینیان

بیا .. باور کنیم که ..

با هم .. در کنارِ هم ..

 هرگز .. از هیچ چیز .. نمی ترسیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد