حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

امروز .. به حالِ خودم .. رهایم کن .. امروز می خواهد تنبلی کند دل

 

صبر کن زندگی ... آهسته تر برو ...

من به دنبالت روانه ام ..

آهسته .. بی شتاب ..

در پِیِ .. آرامشی .. جاودانه ام ..

آهسته تر برو .. در شتاب پایِ دلم بَسی خسته می شود

بگذار گاهی .. با بالِ خیالِ دلم .. به سویت رهسپار شوم

تا ببارم .. همه یِ هستیِ خود

همه یِ شور .. یا که  مستیِ خود

و سبک کنم .. اَبرَکِ دلِ تا همیشه عاشقم

سبک که شد .. باز هم به دنبالت روانه میشوم

اما یک امروز را .. کمی آهسته تر برو .. امروز دلم .. تنبلی می خواهد

امروز از این همه شتابِ تو .. خسته می شود دلم

یک امروز را .. ای زندگی .. کمی آهسته تر برو

بگذار کمی کودکی کند دلم ..

بگذار کمی نا غافلی کند دلم ..

یک امروز بگذار .. تنبلی کند دلم ..

یک امروز بگذار .. خستگی در کند دلم ..

دوباره به سویت روان خواهم شد ..

امروز .. به حالِ خودم رهایم کن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد