حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

            

 

مردِ قصه هایِ دلم .. مردِ قصه هایِ من

گوش کن با دلم به نغمه ی پرندگانِ بهار

ببین با دلم رقصِ سبزه هایِ شاد

و مست شو با  دلم در این هوایِ نوروزی

که من تو را تا همیشه مست از میِ قطره هایِ دلِ خود می خواهم

و .. اگر که تو هم دلم را تا همیشه مست می خواهی

نگاهِ دلت را هیچوقت مگیر از من

چون که من .. به اعجازِ نگاهِ .. ایمان دارم

آنجا که دو نگاه با هم می آمیزند

دنیایی عشق .. به جانِ هم می ریزند

نگاهم کن ..

تا لبریز شوم از عشقی که در نگاهِ تو می خواند نگاهِ دلم

( تو ) ... مردِ قصه هایِ دل .. ( تو ) مردِ قصه هایِ من

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد