حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

در شبم ... جزصدای تب و تنهایی ... هیچ صدایی نیست

 

سخت است ماندن کنار آنکه .. بیمار است

سخت است ماندن کنارِ خستگی هایش

سخت است ماندن کنارِ آنکه ساکت است و گنگ

سخت است ماندن  کنارِ یک دلِ رنجور

سخت است ماندن کنارِ آنکه چشمه ی حرفش خشکیده است

سخت است ماندن کنارِ یک کالبد بی جان

انتظار زیادیست اگر که بخواهم از دلت و بگویمت

که کنار خستگی های دلم بمان

 

درست وقتی که بیشتر از همیشه شانه ای می خواهی

آن شانه خسته است ....

و من باور دارم .. آنکه عاشق است ..

هیچوقت شانه خالی نمی کند ..

 

دیگه جز تنهاییم ... همدم نمی خواهم

بگذار و بگذر از من

که من ...

 دیگر حتی یک عاشق هم نمی خواهم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد