حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

        

من ..........

اینجایم ..........

جایی در دلِ شبها ........

شبهایی که ...

برقِ نگاهی در دورهایِ دور .. فانوسِ روشن و قشنگشان هستند

من ......

اینجایم ..........

جایی کنارِ لحظه هایِ عشق .........

عشقی که ......

 همچو نورِ ستارگان ....... روشنگرِ راهیست که من زندگی صدا می زنم آن را

من ......

در دلِ شبهام ....

 کنارِ اندیشه هایِ سبزی که ..... در میانشان ..... دلم تا ابد رام و آرام است

و من ........

در دلِ شبها .......

 به دلی می اندیشم ... که با دلم سر می کند شبهایِ ستاره چینش را

با این دل ... دلم ... هیچوقت تنها نیست ...

با این دل .. می درخشم در دلِ شبها ....

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد