حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

در آغوشم بگیر امشب ...

                 

                            

 

در آغوشم بگیر امشب ....

که من محتاجِ آغوشِ دلی  لبریز از لبخندم .....

که من محتاجِ گرمایِ دلی هستم ...

تا بگیرد از دلم سرمایِ نهانم را ......

در آغوشم بگیر امشب ....

تو .. که گرمی ..

در آغوشم بگیر امشب ....

تو که محرمِ این دلِ سرمازده ی طوفانی ...

و مرهمِ غصه ها و قصه هایش بودی و هستی ....

در آغوشم بگیر امشب ....

تا نلرزم من ... در هجومِ شب ...

تا نلرزم من ... در میانِ تب ....

تا نگردم خسته از غمها .....

دلم آغوشِ بی دغدغه ای را طلب می کند از من ....

تو ..........

بیا ..............

آغوشم باش ........

تا در تو رها شوم از غمِ بود و نبود ....

تا با تو ... نفس کشم در عصرِ آهن و دود ....

تا با تو .. زندگی کنم ...

باز کن آغوشت را ... که من ... محتاجِ یک آغوشِ پر مهرم ...

بگذار در آغوشت رها گردم از غصه هایِ روزگار ......

بگذار در آغوشت .. کمی زندگی کنم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد