حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

رویای قشنگ من

             

 

می خواهم فکر کنم ... که به یادمی

می خواهم فکر کنم ... که همچو  نوازشِ آب

در لحظه های تو جاریست ... اسمِ من

می خواهم خیال کنم .... که همچو  آرامشِ خواب

قراری برای بیتابیِ توست .. دلِ من  

بگذار با این خیالِ قشنگِ دلم خوش باشم

نگو .. عجب خیالِ خامیست .. این خیالِ بیهوده

بگذار فکر کنم که همچو تکرارِ آیه های خدا

تکرارِ نام من .. می کند دلِ بیقرارِ تو  .. آسوده

می خواهم خیال کنم .. که عاشقم هستی

و من در اوجِ افکارِ عاشقانه ات هستم  

می خواهم خیال کنم .. که .. تنها عشقِ دلِ تواَم

من ... به همین خیالِ خامِ دلم .. دل بستم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد