حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

دوست دارم این پنجره را

                       

 

من اینجایم ...

کنارِ سکوتِ خوشایندِ دلم ..

و نگاهم از میانِ قابِ پنجره ...

به رویِ سرزمینِ ناشناخته ی دلهایِ مردمان باز است ..

و گاه چه لذتی دارد برایِ دلم ..

نشستن بر سرِ سفره ی دلِ آدمهایی که..

سفره ی دلشان را  پهن می کنند  در حضورِ نگاهِ  هم  ..

و  کنار سفره ی دلهاشان .... فارغ از قضاوت هایِ بی اساس..

گاه عجب گل می گویند  و می شنوند ..

و گاه چه صبورانه گوش می کنند به دردهایِ دلِ هم ..

من از میانِ قابِ پنجره .. گاه میهمانِ دلی هستم ..

و گاه دلی .. به میهمانیِ دلِ من می آید ..

دوست دارم این پنجره را ..

که به رویِ دلهایِ مردمان باز است ..

نه به رویِ جسمِ خاکیشان ..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد