حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

مرا ببخش

 

خدایا مرا ببخش ..

برای تمام حماقتهایی که داشته ام ...

برای تمام آنچه نبود و من فکر می کردم که هست ...

برای تمام آنچه بود و من ندیدمش ....

خدایا مرا ببخش ..

که اینچنین خود را به پوچی کشاندم عاقبت ...

مرا ببخش اگر که من .. روحِ پاکی که تو به من هدیه داده بودی یه روز

به منجلابِ  نیستی کشانده ام ...

خدایا .. مرا ببخش .. اگر که خواستم .. از خودم فرار کنم

اگر که گم شدم در سرابِ آرزو

اگر که احمقانه فکر می کردم که هنوز هم می شود یکدل بود

من بنده ی بدی بودم .........

تو .. خدای خوبی باش ......

دست دلم را دیگر رها مکن ...

مگر نمی دانی که به قدرِ ابرهای آسمانت دلگیرم ؟؟؟

من  ... دستِ بنده هایت را دگر نمی خواهم

بنده های تو .. یکی از یکی .. گم کرده راه ترند

من خود در کوره راه زندگی .. گم کرده ام مسیر درست خویش

تو ... تنها تو ... دست دلِ مرا بگیر

آدمهایت را دگر نمی خواهم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد