حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

سلام آسمان

                 

خیره در نگاه آسمان ... ثانیه های غارتگر را می شمرم

که چگونه جوانیِ مرا میسپرند به دستِ باد

و من در هیاهوی زندگی .. چه آرام ... آرمیده ام

و  چه بی صدا ... در سکوتِ خویش تمام می شود دلم

و من چه بی صدا ... می گریم در درونِ خود

و چه بی صدا ... می شکند دلم به زیرِ پایِ لحظه ها

و من چه بی صدا ... خیره می شوم در نگاهِ آسمان

که روزی آرامگهِ دلِ بیقرارِ من خواهد بود

سلام آسمان ....

روانه ام به سویِ تو ....

لبخند بزن به رویِ من و دلم ....

تا که با اشتیاق .. بگذرم از مسیرِ زندگی

تا که با اشتیاق .. بشتابم به سویِ تو

لبخند بزن به رویِ من ....

که من محتاجِ لبخندِ تواَم ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد