حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

من دلم را کشتم

        

جایی در شب .. حسیست ... که به من می گوید ..

که دلم زندانیست ...

جایی در شب ..حسیست .. که به من می گوید ..

 نگاهِ دلِ من طوفانیست ..

جایی در شب .. همان جا که غریب افتادم ..

جایی در شب .. همان جا که دلِ بی چاره ی من ..

 قربانیست ..

دور شو .. از من و دل ..

من دلم را کشتم ..

جایی در شب .. همان جا که دل من  زندانیست ..

 هوا هم .. امشب همچون دل من .. طوفانیست ..

باد می پیچد در تاک ..

می چرخد در خاک ..

و در این تاریکی ..

همدمِ من شده است ..

و در این شب که سیاه است .. سیاه ..

با دلم می خواند .. نغمه ی حسرت و آه ..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد