حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

یادت باشه

           

 

دلمو کردی تو خون یادت باشه تو خودت موندی جوون یادت باشه 

 

 من نخواستم که برم اماخودت قسمم دادی نمون یادت باشه 

 

از توپرسیدن  که این دوره چیه؟گفتی اخر زمون یادت باشه 

 

همه با انگشت منو نشون میدن میگن اینه !این همون یادت باشه 

 

وسط پاییز با یه انگشتری اومدی خونمون کردیم نشون یادت باشه 

 

هفته ی بعدش چقد با عجله مجلس بله برون یادت باشه 

 

 نمیبخشم تو رو هرگز به خدااین یه جمله رو بدون یادت باشه 

 

ابرو میگن برای رفتنه ندارم تو شهرمون یادت باشه 

 

 تو که مهربون بودی با من چی شد؟؟ بی وفا نامهربون یادت باشه 

 

فرصت همه یه روز تموم میشه ما میریم به اسمون یادت باشه  

 

شنیدم همین جاها دیده شدین  با نامزدت یادت باشه 

  

من که تنها میمونم تا اخرش  واسه تو تا پای جون یادت  باشه 

 

 قصه مو میدم چاپش کنن بعدشم میگم بخون یادت باشه 

  

زیرشم میگم که خطاطی کنن  برسه بدست اون یادت باشه 

  

تو رو نفرین بکنم اونم کی؟؟من!! خوش باشین هردوتا تون یادت باشه 

 

 اگه روزگاری باز تنها شدی من نشستم خونمون یادت باشه 

 

حلقه ی تو هنوزم تو دستمه لباسام تو چمدون یادت باشه 

 

هر جا دیدی  عروسی میگیرن بگو بیچاره اون .. یادت باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد