حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

در خلوت عشق

                                     

                                     

 

 

                                 

در خلوت عشق تو

من مرده بودم،

آن روز که دلت را

راهی جاده ی سرنوشت چشمان دیگری کرده بودی،

من آن شب گم شدم

که لالایی چشمان مرا با  غریبه ی دیگری مقایسه کردی.

شاید مرده بودم

آن هنگام که دستانت را به دیگری می سپردی 

و او را مهمان دلت میکردی.

کسی گفت:(او در سینه اش قلب و رویا ندارد.)

و من او رابه جرم نامهربانی

به قصاص محکوم کرده بودم،

شاید قلب از مردن او

من مرده بودم،

چون نگاه ارغوانی چشمانت را

به چشمانی شبیه تیرگی شب هدیه کردی

و من با نگاه بارانی دیده بودم!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد