حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد


          

 

آرام باش ... دلِ من ...

دنیا همیشه یک جور نمی ماند ...

باز هم می رسد آن روز .. که پرنده یِ جانت ..

دوباره شادمانه می خواند ..

آرام باش ... دلِ من ...

من .. کنارِ هر ثانیه ات هستم ...

نگاه نکن که گاهی مثلِ خودت ...

درد دارم .. یا خستم ...

آرام باش .. دلِ من ... نگو که تنهایی ..

نگو که تنها .. در میانِ غمهایی ..

من .. تا همیشه ای که هستی و هستم .. برایِ تو می مانم ..

قشنگترین سروده هایم  .. را .. برایِ تو .. تا همیشه می خوانم ..

و تا ابد .. خواهانِ شادیَت  هستم ..

 

 

از جملات عاشقانه ی تصادفی:

( یک روز زندگی به روشن بینی،بهتر از صدسال عمر در تاریکی است)

 

از جملات تصادفی  :

( هر لحظه که با عشق عبور  کنیم از آن .. شکر فراوان دارد .. حتی کنارِ غمهامان ..پس بارها

شکر از خدایی  که  .. دل را خانه یِ امنِ محبت کرد .. خانه ای که دستِ هیچ طوفانی  تا هرگز

به آن نمی رسد .. )

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد