حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد


 

 

دنیا آشفته تر از آن است که فکر کنم فردا چه می شود

دل به دست ..... گوشه ای کنارِ برکه ای پُر از خیال

می دهم غمهای این جانِ خسته را به باد

کنارِ برکه ی خیالِ من .. هر چه هست نور است و روشنی

کنارِ برکه ی خیالِ من .. هر چه هست امید هست و آرزو

و من ... آرامشِ رمیده را کنارِ برکه ی خیالِ دل جستجو می کنم مدام

کاش این یک خیال نبود ..... کاش هیچ دلی از دلی جدا نبود

 

 

( از جملات عاشقانه ی تصادفی ):

پناهم می دهی امشب ؟ میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دل و دین در کف یغما و من تنها در این هنگام روحانی ، پناهم می دهی امشب ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد