حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

(خدایا ) تنی سالم و دلی آرام ببخش بر ما .. بیش از این .. هیچ چیز


 

 

خدایا ببین عید است

ببین گنجیشک چه عاشقانه می خواند

ببین طبیعتت سبزترین شده است

خدایا .. دلهایِ بیرنگ را کمی رنگ می زنی لطفا؟؟

تنهایِ خسته را چطور؟؟

تنهایِ خسته را قوت می دهی یه کم ؟؟

افکارِ خسته را چطور ؟؟

افکارِ خسته را مهلت می دهی یه کم ؟؟

خدایا .. جانِ بهارت را در دلهایِ پاییزی .. چگونه می دَمی ؟؟

هر جور که می خواهی بِدَم هوایت را در نفسهایِ خسته مان ..

تا که تک به تک .. جان بگیریم .. از هوایِ تو ..

تا ..

دوباره ..

نو شویم ..

 دربهارِتو ..

( خدایا )

خودت بمان در تک تکِ لحظه هایِ ما ..

تا با تو .. تازه همچون هوایِ بهاری ات شویم ..

تا با تو .. دوباره نغمه یِ شادی سر کنیم ..

تا با تو .. دوباره .. نو شویم ..

کاش کنار هم بودیم تنهایی خیلی سخته عزیز اونم با حرفای امروزت دلم شکست من نمیدونم امراله چی گفته ولی کاش باهام صادق باشی منی که بزرگترین راز زندگی رو بهت گفتم چی رو میتونستم ازت پنهون کنم دلم شکسته دیگه نمی نویسم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد