حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

آرام باش دل من .. زندگی آسان تر از این است .. که تو .. تب بکنی .

     

 

امشب از آن شبهاست که دلم دستِ شب

و نگاهم در پیِ ستارگانِ مانده پشتِ ابر .. رو به آسمان خواهد بود

در ثانیه هایی که گیج و حیرانند

ثانیه هایی که فرقِ خوب و بد را .. هم .. گاهی .. نمی دانند

امشب .. دلِ من دیوانَست

امشب .. با خودش هم دلِ من بیگانَست

و در دریایِ حسی معلق شده است

حسی که به من  می گوید

در جهانی که گذراست

باید تا به ابد .. صبر را پیشه یِ خود

و مهر را کنم  ..  اندیشه یِ خود

که نه من می مانم  و نه جهانی که در آن ..

 هیچ چیز تا به ابد باقی نیست ..

دلِ دیوانه یِ من .. آرام باش..

شب هم می گذرد ..

بس کن .... هذیان هایِ تب آلوده یِ خویش..

زندگی صبر ندارد .. به شتاب می گذرد ..

تو .. با صبرِ دلت  .. بِنَما  .. چاره ی خویش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد