حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

دلبری بلد نیست دلِ من .. دل می سپُرَد به دلت .. حتی اگر که تو از

                                

 

نترس از من و دلم ..

که دگر .. دنبالِ هیچ واقعیتی نیست دلِ من  ..

زین پس .. دل می بندم فقط .. به خیالاتِ شیرینم ..

تو .. برو ..

من .. پشت سرت آب بریزم یا که نه ..

فرقی در زود آمدنت نمی کند ..

چون که من .. سایه به سایه ات .. در حرکتم

بی هیچ فاصله ای .. بی هیچ تشویشی از دیر آمدنت

بی هیچ دلهره ای در از دست دادَنَت

من .. تا همیشه با دلت هستم

و هیچ دستی .. جدایت نمی کند از من

حتی ..

حتی ..

دستِ تو ..

به خدا می سپارم دلِ تو ..

و دلم را که سپرده ام به دلت ..

این گونه .. جایِ دلِ من هم ..

امن است .. جاییست در کنارِ قلب تو ..

نگو که برای من .. در دلت .. هیچ جایی نیست ..

در دنیایِ خیالِ من .. تا همیشه جایم .. جایی کنارِ قلبِ توست ..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد