حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

به من بگو .. چه می شود مرا ؟؟ چه می شود که گـاه .. اینچنین .. دل

 

مرا چه می شود ؟؟ به من بگو .. ( خدا ) ..

مرا چه می شود که گاه در نهایتِ صبوریِ دلم .. چنین بیقرار می شوم ؟

مرا چه می شود که گاه طوفانی در دلم بر پاست؟

به من بگو ( خدا ) .. چگونه می شود که با یک دنیا خیال ..

در جاده یِ بی خیالیِ دلم .. سیر می کنم ؟؟

مرا چه می شود ؟؟ به من بگو .. ( خدا ) ..

مرا چه می شود که گاه .. در ساحلِ آرامِ آرزو ..

آرام .. ندارد این دلم ؟؟

چه رازیست در شب ؟؟

چه رازیست در نورِ ماه و ستارگان ؟؟

که گاه اینچنین دلگیر می کند مرا ؟؟

طوری که هیچ دلتنگی .. با آن برابری نمی کند ؟؟

طوری که بیقرارترین .. بیقرارِ شب شکن می شود دلم

طوری که اینچنین .. در سینه ام .. بیتابی می کند ؟؟

به من ...

بگو ...

( خدا یِ دلم ) ..

به من بگو که چه می شود مرا ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد