حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

از جملاتِ قصارِ یک ذهنِ مجنون و دیوانه در موردِ عشق !!! خواهی پ

اولین و مهمترینِ آن :

( عشق ) اسبِ سرکِشیست ..

اول رامش کن .. وگرنه محکم به زمین می زند تو را

( من بارها زمین خورده ام ... تو نخور )

 

دوم اینکه :

هرگز عشق را با خفت اشتباه نگیر ..

درست است که عشق یعنی ایثار ...

اما ایثار را هرگز با خفت اشتباه نگیر .. خوار نکن دلت

( من بارها خوار کرده ام دلم .. تو نکن )

 

سوم اینکه  :

هیچوقت خودت را خط نزن به نامِ عشق ..

 گفته اند عشق حل شدن در وجودِ معشوق است ..

 آری ..

اما این به این معنی نیست که خط بکشی به رویِ تمامِ آرزوها و آمالَت ..

خودت را هرگز خط نزن ...

 بر عکس .. خود را پُر رنگ تر بنویس ..

بگذار ببینند مردمان دلت ...

آن که عاشقِ دلت شود ..

هیچوقت حاضر نمی شود که تو خواسته هایت را خط بزنی ..

فقط برایِ ارضایِ خواسته هایِ او ..

( او) ..

( بالِ پروازی ) می شود( برایِ تو ).. نه ( وزنه ای ) به ( پایِ تو )

و می رساند تو را به اوج ..

لبریز می کند تو را زِ لذتی که تا ابد مزه اش .. می ماند در دلت ..

( عشقِ من باری به پایم شد .. نه بالی برایِ پروازم .. تو پرواز کن )

چهارم اینکه :

از عشقی که سرکش است و رام هم نمی شود بترس ..

من نترسیدم .. زمین زد مرا..

تا وقتی که سوارِ مرکبِ عشق بودم ..

آنچنان لذتی می بردم که نگو ..

وقتی زمین زد مرا ..

 آنچنان دردی داشت که نپرس ..

 می خواهی هم نترس!!

اما همیشه آماده باش که زمینت بزند ..

 از قدیم گفته اند .. اگر خربزه می خوری .. پایِ لرزش هم بشین ..

وگرنه بگذار ... خربزه خوردن .. حسرتِ دلت باشد !!!!!!

این جمله آخری رو خودم به ضرب المثل اضافه کردم ..

 یادشون رفته بود این رو هم بگن

حتما !!!!!!

 

بقیه ی حرفهایِ دلم ..

باشه برایِ بعد ..

خسته می کند تو را که خواننده ی دلم شدی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد